Inschrijven als onderaannemer

Homepage Forums Virtueel Inloopspreekuur Aanbesteden, the best of Inschrijven als onderaannemer

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Inschrijver
    Bijdrager

Ik ga inschrijven als onderaannemer waar moet ik opletten in mijn overeenkomst met de hoofdaannemer?

0
    0
    Advocate
    Bijdrager

Allereerst ga je opschrijven wat je over en weer van elkaar te verwachten hebt; wie gaat wat moet doen en onder welke voorwaarden. Waar moet je elkaar aan kunnen houden? Stap twee is dan hoe je elkaar daaraan gaat houden. Boetes? Normaal is het zo dat je iemand in gebreke stelt, maar aan het eind van de rit betekent dat dan dat je de overeenkomst ontbindt, dat wil je in dit geval natuurlijk niet. En de derde stap die we gaan inrichten is dat we samen gaan bepalen waar de risico’s voor jou als partij liggen: aansprakelijkheidsrisico’s spelen daar zeker een rol in. Maar ook een informatieplicht heen en weer kan van belang zijn of afspraken over contact met de media om imagoschade te beperken, etc etc. Ik moet zeggen, ik doe dit heel vaak, en heb inmiddels genoeg voorbeelden op de plank om snel met je tot een goed concept te komen.

0
    0
    Inschrijver
    Bijdrager

Hartelijk dank voor dit spreekuur ik heb er heel veel aan gehad.

0
    0
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.